Kodak Easyshare M753 zwart, blauw, bruin, zilver, roze, paars

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kodak Easyshare M753 zwart, blauw, bruin, zilver, roze, paars op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

louis 1948 05-01-2009
Een fijne camera die mij na 1 jaar gebruik heel goed bevalt. Wat mij opvalt is dat veel gebruikers de korrel en ruis bij weinig licht op de koop toenemen. Tip: zet de knop op SCN en selecteer de portretfunctie. Geen ruis meer en mooie zuivere foto's!
Neem ook foto's op de breedbeeldfunctie 16:9, bij het afdrukken zie je een mopoier en groter resultaat. Foto's worden namelijk niet bijgesneden! Voor het geld een prima camera en een echte aanrader. Ook de software is gewoon goed en je kunt alles op inernet oploaden zodat je zelf uitgekozen gasten kunt laten meegenieten.

jps 25-02-2008
Pluspunten zijn snl opstarten snel fotos achterelkaar nemen,eenvoudige bediening en nederlandstalig menu.de fotos zijn bij kunstlicht en in het donker erg korrelig mijn vorige kodad dx 3900 maakte beterefotos dan deze erg jammer.
met nieuwe firmware wordt het wel beter.

Sjaantje 30-11-2007
Mijn allereerste digitale camera was een Kodak Easyshare van 4 MP en die was geweldig! Vandaar dat ik nu weer een Kodak wilde proberen, na eerst een Canon te hebben gehad (die trouwens ook zeer goed beviel).
Jammer genoeg vind ik de kwaliteit van de foto's zwaar tegenvallen. Mijn 3 jaar oude Canon van 4 MP maakt nog mooiere foto's dan deze gloednieuwe camera. :(
Qua vormgeving, formaat en gebruikersgemak is het een supercamera, maar het gaat mj toch vooral om het resultaat.
Wat ik ook jammer vind, is dat ik niet direct de foto's kan kopieren vanuit my computer als de camera aan mijn pc is gekoppeld. Dat moet allemaal via de Kodak software.

Gaasbeek 10-10-2007
Absoluut waar voor je geld. Het model is nog vrij nieuw en er was ten tijde van onze bestelling nog geen review beschikbaar. Enigszins een gok dus, maar een goede gok. Het toestel is mee op vakantie geweest, en heeft prima foto's gemaakt.

Pluspunten:

- Start zeer snel op, je kan vrijwel direct een foto maken.
- Auto-focus werkt goed: met de auto-stand maakt het toestel zeer scherpe foto's.
- Eenvoudige bediening.
- Intelligente panorama-functie. Het toestel voegt op een slimme manier 3 foto's vrijwel naadloos samen tot een geheel.
- Levensduur van de batterij. 70 foto's met slechts een keer opladen.
- Formaat en design. Past in je broekzak, ziet er degelijk uit.
- Werkt met SD-cards: =goedkoopste geheugenkaart.
- Bladeren door de foto's op de SD-card gaat lekker vlot.
- Ook bij fel zonlicht is het display nog goed af te lezen. Dat maakt een optische zoeker minder noodzakelijk.

Minpunten:

- Manuele focus is niet mogelijk. Als er weinig licht is, krijgt de auto-focus het beeld soms niet scherp. Manuele focus zou dan een uitkomst zijn.
- Bij weinig licht zijn de foto's soms wat 'korrelig'. Het bereik van de flitser lijkt dan wat te beperkt.
- Combinatie 'nachtstand' en 'panorama' niet mogelijk.
- Optische zoom is bij het opnemen van een video niet mogelijk. (digitale zoom is wel mogelijk).

Al met al is er voor dit geld lastig een betere camera te vinden. Voor dat geld ben ik zwaar onder de indruk!

Ennooo 23-07-2007
Perfecte camera, niks op aan te merken! Goeie kwaliteit foto's, start snel op, en kan snel foto's achter elkaar maken. Mooi groot beeldscherm, hij draait zelfs verticaal genomen foto's om in de review. Zeer goeie koop geweest.